ХАЛЫҚАРАЛЫҚ БІЛІМ
БЕРУ КОРПОРАЦИЯСЫНЫҢ
ҚҰРЫЛЫМЫ

Имандосова Маргарита Булатовна

Ректор

Сабденалиев Бахтияр Асылбайулы

Провост

Толенбеков Ернур Канатбекович

Цифрландыру жөніндегі проректор

Ким Раушан Джумахметовна

Қаржы және әкімшілік жұмыстар жөніндегі проректор.

Молдамуратов Жангазы Нуржанович

Ғылым және инновация жөніндегі проректор

Сабирдинова Сабина Адильхановна

Әлеуметтік даму және тәрбие жұмысы жөніндегі проректор

Абдиллаева Фарида Максутовна

Тіркеуші

Факультет декандары

Хасенов Манас Игенович

Сәулет факультетінің деканы, доцент

Зименко Александр Александрович

Дизайн факультетінің деканы, өнертану кандидаты, доцент, дизайнерлер одағының мүшесі

Макашев Ернар Бахытжанович

Құрылыс технологиялары, инфрақұрылым және менеджмент факультетінің деканы, доцент(PhD)

Сейтказинов Оразалы Дауткалиевич

М.А. Жалпы құрылыс факультетінің деканы, доцент

Тебаев Данияр Болатович

ҚАУ факультет деканы, тарих ғылымдарының Кандидаты
Қауымдастырылған профессоры

Әкімшілік блок

HR департаменті МОК-тың тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында құжаттаманың бірыңғай тәртібін қамтамасыз етеді және жоғары білікті әкімшілік және педагогикалық құрамды қалыптастырады.

Негізгі функциялар:
• Қызметкерлерді қабылдау, ауыстыру және жұмыстан босату құжаттарын рәсімдеу.
• Кадрлық есеп жүргізу, жеке істерді сақтау, анықтамалар беру.
• Ведомстволық және мемлекеттік марапаттарға ұсыну үшін материалдар дайындау.
• Кадр құрамын талдау, кадр резервін қалыптастыру, МОК саясаты мен стратегиясына сәйкес бос лауазымдарға іріктеу.
• Аттестация, біліктілікті арттыру және қайта даярлау жұмыстарын ұйымдастыру.
• Еңбек тәртібін және ішкі ережелердің сақталуын бақылау.
• Кадр айналымын талдау және оны төмендету бойынша шаралар әзірлеу.
• Корпоративтік мәдениетті дамыту және қолдау.

HR директоры – Жуандыкова Аяна Нурлановна
Тел./факс: +7(727) 220-80-58 (ішкі) 1109
E-mail: а.zhuandykova@kazgasa.kz

Бөлімнің негізгі міндеттері – басқарушылық қызметті құжаттау және іс жүргізуді нақты жүргізу, барлық келіп түскен құжаттарды жедел әрі мұқият қарау, орындау және олардың тиімді әрі дұрыс пайдаланылуын бақылау, есепке алу және сақтау, сондай-ақ корпорация бөлімшелерінде іс жүргізуді ұйымдастыру мен жүргізудің бірыңғай тәртібін қамтамасыз ету.

Канцелярия басшысы:
Байталипова Разалия Узақбайқызы – r.baytalipova@mok.kz

Заң қызметінің негізгі мақсаты – МОК қызметінде заңдылықтың сақталуын қамтамасыз ету.

Негізгі міндеттер:

  • Корпорация қызметін ақпараттық-құқықтық қамтамасыз ету;
  • Корпорацияның заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау;
  • Құқықтық сипаттағы құжаттарды әзірлеу;
  • Корпорацияның мүдделерін түрлі сот инстанцияларында және басқа да мемлекеттік органдарда білдіру;
  • Құқықтық қорытындылар дайындау және кеңес беру жұмыстары.

Заң қызметінің негізгі функциялары:

  • Корпоративтік жұмыс – басқару органдарының қызметін құқықтық сүйемелдеу (акционерлер/қатысушылар жиналысы, директорлар кеңесі, атқарушы органдар), заңды тұлғаларды, жеке бөлімшелерді тіркеу/тарату/қайта ұйымдастыру, тіркеу рәсімдерін жүргізу;
  • Корпорацияда дайындалатын және заң қызметіне келісуге ұсынылатын бұйрықтар, нұсқаулықтар, ережелер және басқа да құқықтық актілер жобаларына құқықтық сараптама жүргізу, оларды визалау, сондай-ақ осы құжаттарды әзірлеуге қатысу;
  • Корпорация қызметін реттейтін құқықтық нормалар мен ережелерді дайындау;
  • Еңбек қатынастары саласында құқықтық бақылауды жүзеге асыру іс-шараларын өткізу;
  • Ағымдағы шарттар мен міндеттемелерді әзірлеу, келісу және жасасу жұмыстарын жүргізу;
  • Корпорацияда құқықтық сипаттағы құжаттарды жоғары деңгейде ресімдеуді қамтамасыз ету;
  • Құрылымдық бөлімшелердің қызметін ақпараттық-анықтамалық қамтамасыз ету, құқықтық мәселелер бойынша кеңестік көмек көрсету;
  • Құқық қорғау органдарымен, мемлекеттік билік және басқару органдарымен, жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен өзара іс-қимылды үйлестіру;
  • Корпорацияның жергілікті нормативтік актілерін есепке алу және сақтау жұмыстарын жүргізу;
  • Корпорациядағы құқықтық жұмысқа әдістемелік басшылықты қамтамасыз ету;
  • Қолданыстағы заңнаманы түсіндіру және оны қолдану тәртібін түсіндіру, құрылымдық бөлімшелерге талап-арыз жұмыстарында құқықтық көмек көрсету, сот органдарына қажетті материалдарды дайындау және тапсыру;
  • Корпорацияның мүдделерін сотта, экономикалық сотта, сондай-ақ мемлекеттік және қоғамдық ұйымдарда құқықтық мәселелерді қарау кезінде білдіру, сот істерін жүргізу;
  • Талап-арыздарды, сот істерін қарау нәтижелерін талдау және қорыту, сондай-ақ білім беру қызметтерін көрсету шарттарын, өзге мекемелермен және ұйымдармен бірлескен қызмет шарттарын, шаруашылық шарттарды жасасу және орындау практикасын зерделеу;
  • Шарттық тәртіптің сақталуын бақылауды жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу;
  • Келісім-шарттық, қаржылық және еңбек тәртібін нығайту бойынша іс-шараларды әзірлеу мен жүзеге асыруға қатысу.

Заң қызметінің басшысы – Балмуханов Азиз Габдулкаимович
E-mail: a.balmukhanov@mok.kz

Бухгалтерлік-қаржылық бөлім (БҚБ) – Халықаралық Білім Корпорациясының құрылымдық бөлімшесі. БҚБ-ның негізгі мақсаты – МОК-тың өндірістік-шаруашылық және қаржылық қызметінің нәтижелерін есепке алу мен талдау жұмыстарын ұйымдастыру, жинау және жоспарлау бойынша жұмыстарды жүргізу, сондай-ақ бақылауды қамтамасыз ету.

Бухгалтерлік-қаржылық бөлімінің функциялары:

  • Корпорацияның қаржылық тұрақтылығын талдау;
  • МОК қызметкерлерінің еңбекақысы мен жалақысының есебін ұйымдастыру;
  • Мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша оқитын МОК студенттеріне шәкіртақы есептеу және төлеу есебін жүргізу;
  • Мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша оқитын МОК студенттеріне жол жүру шығынына өтемақы есептеу және төлеу есебін ұйымдастыру;
  • Мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша оқитын, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға тамақтануға арналған өтемақыны есептеу және төлеу есебін ұйымдастыру;
  • Мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша оқитын, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға біржолғы ақшалай жәрдемақы мен өтемақыны есептеу және төлеу есебін ұйымдастыру;
  • МОК-тың мүліктік жағдайы туралы ішкі және сыртқы пайдаланушыларға қажетті толық және шынайы ақпаратты қалыптастыру;
  • Штаттық кесте жобаларын әзірлеу;
  • Бухгалтерлік және статистикалық есептер негізінде, сондай-ақ жедел мәліметтер негізінде корпорацияның барлық құрылымдық бөлімшелерінің қаржылық-шаруашылық қызметіне жүйелі талдау жүргізу;
  • Еңбек, материалдық және қаржылық ресурстарды ұтымды пайдалану бойынша іс-шаралар мен ұсыныстар әзірлеу және олардың орындалуын қамтамасыз ету;
  • Қаржы-экономикалық қызметке қатысты басшылық құжаттарды есепке алу және жүйелеу, оларды уақтылы зерделеу мен орындауды ұйымдастыру;
  • Ұйым бюджетінің болжам картасын жасау;
  • Келісімшарттар бойынша қаржылық міндеттемелердің орындалуын бақылау;
  • Пайда мен рентабельділікті есептеу және талдау;
  • Бизнес-жоспарлар (түрлі кәсіпкерлік қызмет түрлері бойынша, оның ішінде банктердің сұранысы бойынша) мен техникалық-экономикалық негіздемелерді әзірлеу және т.б.

Бас бухгалтер – Мусанова Алия Алькеновна
E-mail: a.musanova@kazgasa.kz

Қаржы мәселелері жөніндегі бөлім басшысы – Скакова Ляззат Сейтбековна
E-mail: fin-mok@kazgasa.kz

ХБК Офис Регистраторы (бұдан әрі – ОР) Халықаралық Білім Корпорациясының құрылымдық бөлімшесі болып табылады, оған барлық оқу бөлімшелерінің білім алушыларының жеке істерін тіркеу және жүргізу функциялары жүктелген. ОР қызметі Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңына, жоғары оқу орындарының қызметін ұйымдастыру қағидаларына, кредиттік оқыту технологиясы ережелеріне, ХБК білім алушыларын қабылдау, аттестаттау және бітіру регламентіне, Офис Регистратор туралы ережеге және білім беру процесін реттейтін басқа да нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырылады.

Офис Регистратордың негізгі бағыттары:

  • Оқу пәндеріне тіркеу;
  • Білім алушыларға ID карталарын беру;
  • АКТ бөлімшесімен бірге білім деңгейін бастапқы бағалау жұмыстарын жүргізу;
  • Рейтингтік бақылауларды өткізуге бақылау жасау;
  • АКТ бөлімшесімен бірлесіп емтихандық сессияларды ұйымдастыру және өткізу;
  • Қайта қабылдау, ауыстыру, қайта оқу, академиялық демалыс беру рәсімдерін ұйымдастыру;
  • Мемлекеттік емтихандар мен дипломдық жобаларды қорғауды ұйымдастыру және бақылау;
  • Дипломдар (аттестаттар) және олардың қосымшаларын беру;
  • Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау мен бақылаудың барлық түрлерін ұйымдастыру және жүзеге асыру, статистика жүргізу, барлық оқу нысандарына сабақ кестесін жасау.

Офис Регистратордың негізгі функциялары:

  • Қысқартылған білім беру бағдарламалары бойынша және қысқартылған мерзімде оқуға қабылданатын талапкерлермен сұхбат жүргізуді ұйымдастыру және бақылау;
  • Білім алушыларды қабылдау, ауыстыру және қайта қабылдау туралы бұйрықтарды дайындау;
  • ҚР мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес тестілеу жүйесін ұйымдастыру;
  • Білім деңгейін бастапқы бағалау және емтихан сессияларын өткізу үшін тесттер базасын жинақтау және мәліметтер банкін құру;
  • Білім деңгейін бастапқы бағалау, емтихан сессияларын ұйымдастыру және қорытындылау (бірінші курс студенттерінен басқа);
  • Барлық бақылау түрлерінің нәтижелері бойынша профессор-оқытушылар құрамын ынталандыру және тәртіптік шаралар қолдану жөнінде ұсыныстар әзірлеу;
  • Қатаң есептілік бланкілерін (ID карталар, дипломдар, академиялық анықтамалар) есепке алу және жүргізу;
  • Барлық факультеттер бойынша емтихан сессияларын өткізу, сессия нәтижелерін тиісті деканаттарға тапсыру және эдвайзерлердің ағымдағы жұмысы үшін талдау жүргізу.

Әрбір факультетке Офис Регистратордың маманы бекітілген. ОР құзыретіне кіретін барлық мәселелер бойынша тиісті маманға жүгінуге болады.

ХБК-да оқуға қатысты барлық студенттік өтініштер Офис Регистраторға тапсырылып, арнайы журналда тіркеледі (оның ішінде Scholarships арнайы стипендиясына қатысу, сабақтарға еркін қатысу құқығын беру туралы өтініштер). ХБК-да екі және одан да көп баласын оқытатын ата-аналар мен академия қызметкерлерінің балаларына оқу төлемақысына жеңілдік беру туралы өтініштер Бухгалтерлік-қаржылық бөлімде қабылданып, арнайы журналға тіркеледі.

Байланыс ақпараты:
ХБК Регистраторы: Абдиллаева Фарида Максутқызы – f.abdillaeva@kazgasa.kz
ХБК Регистратордың орынбасары: Садыкова Әсел Ахметбекқызы – а.sadykova@kazgasa.kz
ФА ОР жетекші маманы: Аширбаева Карлыгаш Хамзақызы – k.ashirbaeva@kazgasa.kz
Макулбаева Гүлжайна Алтынсарықызы – g.makulbayeva@kazgasa.kz
ФД ОР жетекші маманы: Арыстанбекова Куралай Касымқызы – k.arystanbekova@kazgasa.kz
ФОС ОР жетекші мамандары: Бершимбаева Айдана Даулетқызы – a.bershimbayeva@kazgasa.kz
Қуанышева Айжан Бақытқызы – a.kuanysheva@kazgasa.kz
ФСТИМ, ФКАУ ОР жетекші мамандары: Төлегенова Забира Исақызы – zh.tolegenova@kazgasa.kz
Шадиева Мадина Жанадилқызы – m.shadieva@kazgasa.kz

Халықаралық қызметке қатысты барлық мәселелер ХБК-ның Халықаралық бөлімі арқылы реттеледі.

Халықаралық бөлімнің негізгі жұмыс бағыттары:

  • Шетелдік оқу орындарымен екіжақты академиялық келісімдер жасау;
  • Студенттер мен ПОҚ-тың шетелдік ЖОО-лармен академиялық ұтқырлығын ұйымдастыру;
  • Шетелдік серіктестермен бірлесіп конференциялар мен семинарлар, студенттік жұмыстар көрмелері және басқа да іс-шараларды ұйымдастыру;
  • Еуразияның сәулет-құрылыс және дизайн мектептерінің Халықаралық фестивалін ұйымдастыру;
  • Академия бөлімшелерін халықаралық бағдарламалар, конкурстар және жобалар туралы ақпараттандыру;
  • Халықаралық ұйымдармен және қорлармен байланыс орнату;
  • Шетелдік қонақтардың ХБК-ға сапарын ұйымдастыру;
  • Шетелдік студенттер мен қонақтарға виза алу бойынша қолдау көрсету.

Халықаралық бөлім басшысы – Кубашев Алибек Ермекұлы
E-mail: Inter.dep@kazgasa.kz

Департамент академиялық мәселелер бойынша

Департамент академиялық мәселелер бойынша (ДАМ), ХБК-ның бірыңғай академиялық саясатын іске асыру мақсатында құрылған, оқу үдерісін ұйымдастыру мен үйлестіруді қамтамасыз етеді. ДАМ білім беру қызметтерінің сапасын арттыру және ХБК-ның білім беру қауымдастығындағы рөлін күшейту үшін барлық процестерді жетілдіру мен трансформациялауды үздіксіз жүргізеді.

ДАМ-ның негізгі функциялары мен міндеттері:

  • ХБК-да оқу үдерісін ұйымдастыру сапасын қамтамасыз ету.
  • Білім беру үдерісінің міндеттерін шешуде ХБК-ның бірыңғай стратегиясын іске асыру.
  • Оқу үдерісін реттейтін құжаттарды жетілдіру.
  • ХБК-дағы оқу үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және ағымдағы бақылау.
  • Факультеттер, кафедралар және басқа бөлімшелердің оқу үдерісін қамтамасыз ету бойынша жұмысын үйлестіру.
  • Оқу үдерісіне байланысты құжаттаманы жүргізу және ХБК-ның есептік деректерін дайындау.
  • ПОҚ-тың оқу жүктемесін есепке алу, бөлу және оның орындалуын бақылау.
  • Сапа менеджменті және басқа да тиімді басқару жүйелеріндегі басшылық саясатын іске асыру.
  • Факультеттердің жұмыс оқу жоспарларын, кафедралардың оқу жұмысының көлемін жасауын үйлестіру және тиісті оқу жоспарларына қажетті өзгерістер мен толықтыруларды енгізу.
  • Оқу жоспарларына сәйкес оқу жылының Академиялық күнтізбесін жасау.
  • ПОҚ-тың оқу жүктемесін орындауын бақылау, факультеттер бойынша оқу жұмысының көлемін орындау талдауын жүргізу.
  • ҚР Ғылым және жоғары білім министрлігінің сұранысы бойынша оқу жұмысына қатысты құжаттарды дайындау.

ДАМ директоры – Қайдарова Назым Алмасқызы
E-mail: n.kaidarova@kazgasa.kz

ОӘО басшысы – Махметова Ардақ Саятқызы
E-mail: ar.makhmetova@kazgasa.kz

ОҚБА орталығының басшысы – Мұхаева Балжан Аманжолқызы
E-mail: b.mukhayeva@kazgasa.kz

Каб. 23 (3-қабат, ҒАК)

Маркетинг департаменті (МД) Халықаралық Білім Корпорациясының (ХБК) негізгі құрылымдық бөлімшесі болып табылады, ол барлық білім беру бағдарламалары мен корпорацияның іс-шараларын ілгерілетуге жауап береді. Департаменттің басты міндеті – ХБК-ның білім беру мүмкіндіктеріне назар аударту, сондай-ақ ХБК брендтерінің (ҚазБСҚА, ҚАУ) оң имиджін қалыптастыру және қолдау.

МД маркетингтік стратегияларды әзірлеумен белсенді айналысады, сондай-ақ ХБК-да өтетін барлық іс-шараларды ұйымдастырып, ақпараттық қамтуды қамтамасыз етеді, соның ішінде оқу, ғылыми, мәдени және спорттық іс-шаралар. Департамент талапкерлерді, студенттерді және серіктестерді тартуға бағытталған ақпараттық, жарнамалық және кәсіби бағдарлау материалдарын дайындап, таратады.

Маркетинг департаментінің негізгі міндеттері:

  • ХБК-ның білім беру бағдарламалары мен жетістіктері туралы хабардарлықты арттыру мақсатында маркетингтік кампанияларды әзірлеу және жүзеге асыру.
  • Әлеуметтік желілер мен ресми сайтты жүргізу, корпорацияның өмірі мен қызметі туралы өзекті ақпаратты қамтамасыз ету.
  • Жарнамалық материалдарды дайындау, соның ішінде брошюралар, видеороликтер, презентациялар және цифрлық контент.
  • Кәсіби бағдар беру іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу (көрмелер, ашық есік күндері, талапкерлермен кездесулер).
  • Ішкі және сыртқы коммуникацияларды қолдау, серіктестермен, демеушілермен және БАҚ-пен өзара әрекеттесу.

Маркетинг департаментінің кеңсесі: 115-кабинет (ҒҰК)

Маркетинг департаментінің директоры – Үтепбергенова Эльвира Руланқызы
E-mail: e.utepergenova@kazgasa.kz

Маркетинг департаменті директорының орынбасары – Қапанова Алина
E-mail: a.kapanova@kazgasa.kz

Project-менеджер – Досыбай Нұржаппар

SMM-менеджерлер – Рыспек Ажар, Шонай Әлиби

Видеограф – Мурзабеков Бейбіт

Дизайнер – Карим Нұрсұлтан

Баспасөз хатшысы – Бертай Медет

Digital-маркетолог – Мағзом Диас Мерекеұлы

Call-орталық маманы – Шираханова Айдана

Әлеуметтік даму департаменті (ӘДД) Халықаралық Білім Корпорациясының құрылымындағы маңызды құрылымдық бөлімше болып табылады. Ол студенттердің әлеуметтенуі мен жан-жақты дамуына қажетті барлық жағдайларды жасап, социомәдени ортаны қалыптастыруды қамтамасыз етеді. Сонымен қатар, әлеуметтік-мәдени процестерді реттеу арқылы білім алушылардың адамгершілік, азаматтық және жалпы мәдени қасиеттерін нығайтуға ықпал етеді.

Әлеуметтік даму департаментінің қызмет бағыттары:

  1. Тәрбие жұмысы блогы – тәрбие жұмысының даму бағыттарын айқындау, нормативтік-құқықтық және ғылыми қамтамасыз ету, сондай-ақ практикалық технологияларды қолдану.
  2. Эдвайзерлермен жұмыс жүргізу.
  3. Мәдени-көпшілік іс-шаралар блогы – шаралар мен жарыстарды ұйымдастыру және сүйемелдеу, шығармашылық ұжымдарды қолдау.
  4. Студенттік өзін-өзі басқару органдарымен және жастар жобаларын қолдау бағытында жұмыс жүргізу – студенттік үкімет, студенттік декандар және студенттерді бейімдеу қызметі үйлестірушілерінің қызметін қолдау, кеңес беру және құжаттамалық сүйемелдеу, жастар жобалары мен бағдарламаларын іске асыруды үйлестіру, сондай-ақ атқарушы билік органдарымен және басқа жоғары оқу орындарымен сыртқы өзара әрекеттестікті жүзеге асыру.
  5. Студенттерге әлеуметтік қолдау көрсету блогы – салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша іс-шаралар, ақпараттық-түсіндіру жұмыстары және санитарлық-ағартушылық қызмет.

ӘДД директоры – Дусипова Тұрсын Сагидоллақызы
E-mail: t.dusipova@kazgasa.kz

Эдвайзерлермен жұмыс жөніндегі үйлестіруші – Хаджиев Ибрагим Имадұлы
E-mail: i.khadzhiyev@kazgasa.kz

Студенттермен жұмыс жөніндегі үйлестіруші – Қусайынов Азат

Ұйымдастырушылық мәселелер жөніндегі үйлестіруші – Кəнгелді Абдурахим

Ақпараттық технологиялар департаменті (АТД) Халықаралық Білім Корпорациясының негізгі қызметін қолдау үшін цифрлық кеңістік құру және дамыту мақсатында ұйымдастырылған. АТД құрылымына Техникалық қолдау қызметі де кіреді. Департамент корпорацияның құрылымдық бөлімшелерінің негізгі бизнес-үдерістерін қамтитын, оқу үдерісін жақсартуға және заманауи мамандарды даярлау талаптарын орындауға бағытталған.

АТД-ның негізгі мақсаттары мен міндеттері:

  • ХБК-ны ақпараттандырудың стратегиялық бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру, компьютерлік техника мен желілерді сатып алу және пайдалану саласында бірыңғай техникалық саясат жүргізу.
  • Цифрлық/электрондық білім беру ортасын құру және жетілдіру.
  • «Цифрлық университет» жобасын әзірлеу және қолдау.
  • ХБК-ның компьютерлік ақпараттық жүйесінің ішкі жүйелерін құру, пайдалану (қолдау) және дамыту, соның ішінде жалпыуниверситеттік және жергілікті компьютерлік желілерді ғаламдық INTERNET желісіне және басқа да корпоративтік, өңірлік және салалық желілерге қосу (ЖОО-лармен, ҚР Ғылым және жоғары білім министрлігімен, сондай-ақ ХБК-мен серіктестік орнатқан ұйымдармен өзара байланыс).
  • Оқу үдерісі мен университетті басқаруға арналған ақпараттық технологияларды дамыту және жетілдіру.
  • ПОҚ жұмыс орындарын университетті басқарудың бірыңғай жүйесімен және электрондық оқыту кешендерімен байланысты заманауи компьютерлермен қамтамасыз ету.
  • Оқу процесін және ғылыми зерттеулерді ақпараттандыру, салааралық және ЖОО стандарттарын енгізу, нормативтік-анықтамалық ақпарат пен классификаторларды бірыңғайлау, кафедралық, институттық және институтаралық компьютерлік зертханалар үшін техникалық және бағдарламалық құралдарды сатып алу және пайдалану бойынша әдістемелік басшылық және үйлестіру жұмыстарын жүргізу.
  • Ақпараттық-телекоммуникациялық құралдарды (компьютерлік сыныптар, көшірме-көбейту құрылғылары, принтерлер, сканерлер, желілік жабдықтар және т.б.) техникалық және жүйелік қызмет көрсету.
  • ХБК-ның бірыңғай компьютерлік желісін құру мақсатында жобалау-монтаждау жұмыстарын жүргізу.

АТД директоры – Құлманов Азамат Полатұлы
E-mail: a.kulmanov@kazgasa.kz

Қосымша білім беру орталығы (ҚББО) – Халықаралық Білім Корпорациясының құрылымдық бөлімшесі, ол келесі бағыттар бойынша білім беру қызметтерін ұсынады:

  1. 9–11 сынып оқушыларын шығармашылық емтихандарға (сурет, сызу, кескіндеме) дайындау.
  2. Сәулет, дизайн және құрылыс саласындағы мамандардың біліктілігін арттыру және кәсіби қайта даярлау.
  3. Кәсіби даму үшін семинарлар, курстар және кеңес беру іс-шараларын ұйымдастыру.
  4. Қазіргі заманғы білім беру платформалары арқылы онлайн-білім беруді дамыту.

ҚББО тәжірибелі оқытушылар мен заманауи оқыту әдістерін біріктіре отырып, тиімді дайындық пен кәсіби өсуді қамтамасыз етеді.

ҚББО басшысы – Құрманқұлов Мағжан Мұхтарұлы
E-mail: M.Kurmankulov@kazgasa.kz

Байланыс ақпараты:
Мекенжай: 050043, Қазақстан Республикасы, Алматы қ., Қ. Рысқұлбеков көшесі, ҒҰК 338-кеңсе

Ғылыми кітапхана ұжымы қаладағы кітапханалық қоғамдастықта беделге ие болып, академия студенттерінің кәсіби және рухани білім алуына өз үлесін қосады.

Ғылыми кітапхана Қазақстан Республикасының Кітапханалар Ассоциациясының және жоғары оқу орындарының кітапханалар ассоциациясының мүшесі болып табылады, сондай-ақ халықаралық және өңірлік конференциялар, семинарлар мен кеңестерге қатысады.

Ғылыми кітапхана Internet желісінде ұсынылған және өзінің электрондық поштасы бар: biblioteka@kazgasa.kz

Ғылыми кітапхана – білімді тарату, рухани және интеллектуалдық қарым-қатынас, мәдениет орталығы болып табылады. Кітапхананың қызметі жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру, еңбек нарығында сұранысқа ие білікті мамандар мен ғылыми кадрларды даярлауға көмек көрсету міндеттерін шешуге бағытталған.

Ғылыми кітапхана директоры – Момышева Алия Саутбекқызы
E-mail: momysheva@mok.kz

ОП УМЛ қамтамасыз ету секторының жетекшісі – Ондағанова Ләззат

Жетекші кітапханашылар:

  • Жақыпбаева Мадина
  • Абдіханова Жанна
  • Рахымбекова Бақыткүл

«Құрылыс және архитектура» баспасының тарихы Халықаралық Білім Корпорациясының (ХБК) тарихымен тығыз байланысты және өз бастауын 1991 жылдан алады. Осы уақыт ішінде баспа жоғары оқу орнын кітаптармен, оқу-әдістемелік материалдармен, сондай-ақ журналдық-бланкілік құжаттамамен қамтамасыз етіп келеді.

Бүгінгі таңда «Құрылыс және архитектура» баспасы – еліміздегі ең көне жоғары оқу орындарының баспаларының бірі болып табылады. Ол құрылыс, сәулет және дизайн, инженерлік жүйелер, экология, экономика, жаратылыстану және гуманитарлық ғылымдар салаларында ғылыми, оқу және әдістемелік әдебиеттерді басып шығарады.

Баспа өнімдерінің ассортименті алуан түрлі: оқулықтар, оқу құралдары, монографиялар, конференция материалдарының жинақтары, биобиблиографиялық көрсеткіштер, нормативтік-құқықтық әдебиеттер, сондай-ақ «ҚазБСҚА хабаршысы», «Transactions of Kazakh-American University» ғылыми журналдары.

Сонымен қатар, баспада қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде жарнамалық буклеттер шығарылады. Жыл сайын оқу-әдістемелік әдебиеттердің саны артып, олардың сапасы жақсарып келеді.

Баспа шығаратын өнімдер:

  • Оқу-әдістемелік басылымдар
  • Жоғары оқу орындарына арналған оқулықтар
  • Оқу құралдары
  • Әдістемелік нұсқаулар
  • Монографиялар
  • Каталогтар
  • Халықаралық және республикалық конференциялар жинағы
  • «ҚазБСҚА хабаршысы», «Transactions of Kazakh-American University» журналдары
  • Авторлық кітаптар
  • Биобиблиографиялық көрсеткіштер
  • Мерейтойлық кітаптар
  • Буклеттер
  • Визиткалар және тағы басқа өнімдер

Техникалық жабдықталуы мен қызметкерлердің жоғары кәсіби деңгейі түрлі полиграфиялық өнімдерді шығаруға мүмкіндік береді.

Қызмет түрлері:

  • Қазақ және орыс тілдеріндегі басылымдарды редакциялау
  • Компьютерлік беттеу және баспаға дайын макетті әзірлеу
  • А5-тен А3-ке дейін түрлі-түсті және қара-ақ сандық принтерде басып шығару
  • А5-тен А3-ке дейін RISO принтерінде басып шығару
  • А2, А1 форматтарында плоттерде басып шығару (плакаттар, жобалар)
  • Фальцовка, жинақтау, қапсырмамен тігу және блоктарды кесу
  • А3, А4 форматтарындағы карталар, сызбалар, схемалар, техникалық құжаттарды түптеу
  • Термотүптеу
  • Ламинациялау
  • Құжаттарды (мұрағаттық) түптеу
  • Есеп журналдарын түптеу және басқа да қызметтер

«Құрылыс және архитектура» баспасының маманы – Ибрашева Мирамгүл Айтбайқызы

«Құрылыс және архитектура» баспасының редакторы – Есімханова Алтын Елеусізқызы
E-mail: idmok_777@mail.ru