Миссия

Ғылымды, білім беруді және өндірісті интеграциялау негізінде ұлттық білім беру жүйесіне үздік әлемдік білім беру стандарттарын, технологияларды және инновациялық бәсекеге қабілетті білім беру бағдарламаларын қалыптастыру және енгізу. Көшбасшылыққа бағдарланған және Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық дамуына бағытталған мамандарды озық даярлау.

Академиялық саясат

ХБК Кредиттік оқыту технологиясы бойынша жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру (бакалавриат, магистратура, докторантура) бағдарламалары бойынша мамандар даярлауды жүзеге асырады. Білім алушылардың оқу пәндері мен білім беру траекторияларын еркін таңдау арқылы өзін-өзі көрсету және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеттерін дамытуға негізделген оқытуда студенттерге бағытталған тәсілге көп көңіл бөлінеді, бұл ретте оқу процесін ұйымдастыру жүйесі, алынған білімнің көлемі мен сапасы ескеріледі.

ХБК-ның академиялық саясаты Қазақстан Республикасының білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасын іске асыруға бағытталған білім беру қызметін жоспарлау және басқару және оқу процесін тиімді ұйымдастыру жөніндегі шаралар, қағидалар мен рәсімдер жүйесін айқындайды.

 

Академиялық саясат білім алушының жеке басын құрметтеу, оқытушы мәртебесі, академиялық еркіндік, толеранттылық, өзара сыйластық, оқу процесі жүйесінің ашықтығы қағидаттары негізінде құрастырылған.
Академиялық саясатта Академиялық адалдық қағидаттары ескеріледі және насихатталады, саясат ЖОО мен барлық стейкхолдерлердің жоғары оқу орнының оқу, ғылыми, әдістемелік, практикалық қызметіндегі Академиялық адалдық қағидаттарына бейілділігін регламенттейді.

 

1. ХБК Кредиттік оқыту технологиясы бойынша жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру (бакалавриат, магистратура, докторантура) бағдарламалары бойынша мамандар даярлауды жүзеге асырады. Білім алушылардың оқу пәндері мен білім беру траекторияларын еркін таңдау арқылы өзін-өзі көрсету және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеттерін дамытуға негізделген оқытуда студенттерге бағытталған тәсілге көп көңіл бөлінеді, бұл ретте оқу процесін ұйымдастыру жүйесі, алынған білімнің көлемі мен сапасы ескеріледі.
ХБК-тың академиялық саясаты Қазақстан Республикасының білім мен ғылымды дамытудың мемлекеттік бағдарламасын іске асыруға бағытталған білім беру қызметін жоспарлау және басқару және оқу процесін тиімді ұйымдастыру жөніндегі шаралар, қағидалар мен рәсімдер жүйесін айқындайды.
Академиялық саясат білім алушының жеке басын құрметтеу, оқытушы мәртебесі, академиялық еркіндік, толеранттылық, өзара сыйластық, оқу процесі жүйесінің ашықтығы қағидаттары негізінде құрастырылған. Академиялық саясатта Академиялық адалдық қағидаттары ескеріледі және насихатталады, саясат ЖОО мен барлық стейкхолдерлердің жоғары оқу орнының оқу, ғылыми, әдістемелік, практикалық қызметіндегі Академиялық адалдық қағидаттарына бейілділігін регламенттейді.

Академиялық саясат Мемлекеттік, Халықаралық академиялық және стратегиялық құжаттарды ескере отырып және олардың негізінде жасалады.

2. Академиялық саясат университеттің миссиясымен анықталады:
– білім, ғылым және өндірісті интеграциялау негізінде ұлттық білім беру жүйесіне үздік әлемдік білім беру стандарттары мен технологияларын қалыптастыру және енгізу;
– көшбасшылыққа бағдарланған және Қазақстан Республикасының индустриялық инновациялық дамуына бағытталған мамандарды озық даярлау. Сондай-ақ оның өнер, сәулет, дизайн, құрылыс саласындағы Еуразиялық білім және ғылым орталығы, сондай-ақ қоғам өмірінің оңтайлы ортасын құру саласындағы инновациялық және шығармашылық жоғары оқу орны ретіндегі көзқарасы.
Академиялық саясат ХБК құндылықтарына негізделген:
1. Дәстүр мен жаңашылдықтың, өнер мен ғылымның бірлігі принциптері.
2. Корпоративтік рух, бірлік, сенім, ашықтық, қарым-қатынас, имидж мен бедел үшін күрес.
3. Ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтардың басымдықтары.
4. Қазақстанның адами капиталын, сәулет және құрылыс саласындағы шығармашылық тұлғаны қалыптастыру.
Академиялық саясат ХБК стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған:
1. Әлемдік еңбек нарығында түлектердің бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
2. Оқу процесі мен өндіріске ғылымның барлық заманауи жетістіктерін белсенді енгізе отырып, университеттің ғылыми-зерттеу қызметін дамыту.
3. Адами ресурстарды басқару және кадр саясаты.
4. Білім берудің жаһандануы аясында жоғары білікті тілдік дайындықты қамтамасыз ету.

Академиялық саясаттың негізгі міндеті білім алушыларға таңдаған мамандығы бойынша сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау болып табылады, бұл ретте барлық процестерді ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби қалыптастыруға бағыттау болып табылады.

3. Академиялық саясат мынадай негізгі нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес әзірленді:
1) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-III Заңы;
2) «тиісті білім деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 Қаулысы;
3) «жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары»Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы №595 Бұйрығы;
4) «жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы»Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 600 бұйрығы;
5) «жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлау бағыттарының сыныптауышын бекіту туралы»Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 13 қазандағы № 569 Бұйрығы;
6) «Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру Қағидалары»Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 20 сәуірдегі № 152 бұйрығы;
7)»Білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 17 маусымдағы №391 бұйрығы;
8)»шетелде, оның ішінде академиялық ұтқырлық шеңберінде оқуға жіберу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 19 қарашадағы №613 Бұйрығы;
9) «мемлекеттік үлгідегі білім туралы құжаттардың түрлері мен нысандарын және оларды беру қағидаларын бекіту туралы»Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 28 қаңтардағы № 39 бұйрығы;
10) «оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы»Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы №583 бұйрығы;
11) «әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) кеңес қызметінің үлгілік қағидаларын және оны сайлау тәртібін бекіту туралы»Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м. а. 2007 жылғы 21 желтоқсандағы № 644 Бұйрығы;
12) «жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде оқу-әдістемелік жұмысты жетілдіру жөніндегі шаралар туралы»Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 16 маусымдағы № 353 Бұйрығы;
13)»ҚР Білім және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы»;
14) «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы » Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 27 желтоқсандағы № 827 Қаулысы;
15) «пандемия кезеңінде білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған ұйымдарда COVID-19 коронавирустық инфекциясының таралуына жол бермеу жөніндегі шараларды күшейту туралы»Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 14 наурыздағы №108 Бұйрығы.

ЖОО өзінің тарихын 1957 жылдан бастап Қазақ политехникалық институтына «Өнеркәсіптік және азаматтық құрылыс» мамандығына студенттердің бірінші тобы қабылданған кезден бастап жүргізеді. 1961 жылы «Сәулет» мамандығына қабылдау жүзеге асырылып, тиісті факультеттер құрылды: құрылыс, сәулет және санитарлық-техникалық. 1980 жылы осы факультеттердің және Бүкілодақтық сырттай инженерлік-құрылыс институтының Алматы филиалының базасында Алматы сәулет-құрылыс институты (ААСИ) ашылды.
ААСИ бірінші ректоры болып тәжірибелі ұйымдастырушы, ірі өндіруші, құрылысшы, техника ғылымдарының докторы Серекпек Мұқашұлы Байболов тағайындалды.
Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындары арасында алғаш рет: Қамқоршылар Кеңесі, тапсырыс берушілер Кеңесі және мамандықтар бойынша сараптамалық комиссиялар, эдукология зертханасы, сәулет-құрылыс мамандықтары түлектерінің қауымдастығы (АВАССС) және т. б. құрылды.
ААСИ-ҚазБСҚА-Қазақстан Республикасындағы сәулет және құрылыс саласындағы алғашқы мамандандырылған ЖОО және осы уақытқа дейін базалық әдістемелік орталық ретінде Қазақстандағы білім беру бағдарламаларының дамуына үлкен әсер етеді.
2007 жылы ЮНЕСКО-да «Сәулет» мамандығы бойынша халықаралық аккредиттеуден өтті (2011 жылы растау). 2009 жылдан бастап ҚазБСҚА төрағалығымен Еуразияның сәулет-құрылыс мектептерінің халықаралық фестивальдері үнемі өткізіліп тұрады.
Қазақ-Америка университеті (ҚАУ) бакалавриатта ағылшын тілінде оқыту мақсатында артикуляция шарттары бойынша Американдық және қазақстандық жоғары оқу орындарының бағдарламаларын синтездеу негізінде құрылды. Бұл Идея университеттің негізін қалаушы-Әмірлан Айдарбекұлы Құсайыновқа тиесілі болды. 1997 жылғы 12 қыркүйек – университеттің құрылған күні.
ҚАУ кеңестік және американдық білім беру жүйелерінің үздік дәстүрлерін синтездейтін бірегей мекеме болды. ҚАУ құрылғаннан бастап оқу процесінде несие жүйесінің элементтері болды. Қазақ-Америка Университетінің тәжірибесі 2005 жылы ҚР Білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген Кредиттік оқыту жүйесінің ережелерін жасау кезінде ескерілді. ҚАУ «comments» деп аталатын бірінші университет – студенттің ата-анасының алдындағы үлгерімі мен мінез-құлқы туралы оқытушылардың ай сайынғы есептері. Содан кейін feedback-әр оқытушының сабақтарының сапасы туралы студенттерге сауалнама жүргізе бастады. ҚАУ жаңа жүйелік, технологиялық, басқару және әлеуметтік бағдарламаларды белсенді енгізді. 1997 жылдан бастап университет, ҚР жоғары оқу орындарының арасында алғашқылардың бірі болып, студенттерді оқытуды бөлу және олардың білімдерін бақылау (бағалау) процесін; дайындық деңгейінің көп баллдық әріптік жүйесін; еңбекке ақы төлеудің инновациялық жүйесін; Hand-outs (белсенді үлестірме материал); оқытудағы үштілділік тұжырымдамасын; тілдерді білуді кешенді бағалаудың әмбебап өлшемдерін; Үш тілді глоссарий; ағылшын тіліндегі дипломдық жобаларды (жұмыстарды) қорғау.
Қазақ бас сәулет-құрылыс академиясы (ҚазБСҚА, Құрылған жылы – 1980 ж.) және Қазақ-Америка университеті (ҚАУ, Құрылған жылы – 1997 ж.) 2007 ж. университет нысанындағы халықаралық білім беру корпорациясын мәртебесі бар оқу, ғылыми, өндірістік және басқа да бөлімшелерді біріктіретін бірыңғай оқу-ғылыми-өндірістік кешен ретінде құрды (жарғы ХОК құрылтайшыларының жалпы жиналысының 07.12.2006 жылғы № 1 хаттамасымен бекітілген).
2009 жылғы шілдеде қайта ұйымдастыру процесінде ХОК Алматы қаласы Әділет департаментінде акционерлік қоғам ретінде тіркелді (2009 жылғы 02 шілдедегі 98672-1910-ақ мемлекеттік тіркеу туралы куәлік). 2014 жылы ХОК жоғары білім берудің 16 мамандығы (бакалавриат), магистратураның 9 мамандығы, докторантураның 5 мамандығы бойынша 5 жыл мерзімге (ҚР БҒМ 19.12.2014 ж. №1894 бұйрығы) Білім беру қызметін жүргізу құқығына мемлекеттік аттестаттаудан сәтті өтті. 2015 жылы білім берудегі сапаны қамтамасыз ету жөніндегі тәуелсіз Қазақстандық агенттікте (НКАОКО) институционалдық және мамандандырылған аккредиттеу.
2017 жылы қау ашылғанына 20 жыл және дизайн факультетінің ашылғанына 25 жыл толды. 2018 жылы ХОК базасында ҚР Білім және ғылым министрлігінің Республикалық оқу-әдістемелік кеңесінің оқу-әдістемелік бірлестігінің (ҚР БҒМ РУМС ОӘБ) сәулет-құрылыс және дизайн бейіндері мамандықтары бойынша – КСРО-да 30 жыл және Қазақстан Республикасында 25 жыл мерейтойлық отырысы өтті. 2019 жылы «Атамекен» ҚР ҰКП жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламалары рейтингінің қорытындысы бойынша ХОК 8 білім беру бағдарламасы бойынша көшбасшы орын алады.
Бүгін ХОК:
-бакалавриатты даярлаудың 10 бағыты (32-ші білім беру бағдарламасы), магистратураны даярлаудың 4 бағыты (9 білім беру бағдарламасы) және докторантураны даярлаудың 3 бағыты (6 білім беру бағдарламасы)бойынша кадрлар даярлауды іске асыратын көпсалалы ЖОО;
– сәулет және құрылыс саласындағы Қазақстандағы ірі мамандандырылған ЖОО, өзінің ОӘБ базасында басқарады және Қазақстанның 41 ЖОО-да факультеттер мен кафедралардың жұмысын үйлестіреді; – ЮНЕСКО комиссиясында аккредиттеуден өткен әлемдегі алғашқы ЖОО; – Кредиттік оқыту жүйесін енгізген Қазақстандағы бірінші ЖОО;
– жоғары білікті оқытушылар корпусы бар, олардың көпшілігі профессорлар, танымал зерттеушілер мен мамандар, ғылыми мектептердің негізін қалаушылар және көптеген басылымдар мен монографиялардың авторлары;
– PhD диссертацияларын қорғау бойынша диссертациялық кеңесі бар. 2020 жылы ААСИ-ҚазБСҚА – ның ашылу мерейтойы-40 жыл.
В состав университета входят 8 факультетов, на которых работают преподаватели, имеющие ученые степени доктора наук, кандидатов наук, докторов PhD и практический опыт работы и соответствующие квалификационным требованиям. Существует система резервов по замещению вакантных должностей, имеющая высокие требования к претендентам.
Основным направлением научно-исследовательской деятельности является участие в решении основных проблем фундаментальной науки, а также приоритетных направлений индустриально-инновационной политики Республики Казахстан. Исследования соответствуют рекомендациям МОН РК и ориентированы на развитие и создание потенциально конкурентоспособных, в том числе 9 экспортоориентированных производств, работающих в отраслях экономики несырьевой направленности.
В университете ведется непрерывная работа по расширению международных связей, заключены договоры о сотрудничестве в области образования и науки с зарубежными вузами из Италии, Великобритании, Германии, Бельгии, Израиля, Японии, США, Королевство Нидерландов, ОАЭ, Южной Кореи, Китая, Венгрии, Чехии, Румынии, Польши, Болгарии, Турции и стран СНГ. МОК имеет соглашения о сотрудничестве со 100 ведущими зарубежными вузами.
В МОК введены штатные единицы для лидеров студенческой молодежи – сотрудников Комитета студенческой молодежи и Службы адаптации студентов. Ежегодно из собственных средств присуждаются на конкурсной основе внутренние стипендий «Scholarships» для одаренных студентов из малообеспеченных семей. Работает институт эдвайзеров. Проживание в Доме студентов бесплатное. Работают клубы по интересам и спортивные секции.
Университет имеет в наличии современную материально-техническую базу, соответствующую требованиям санитарных норм и требованиям государственных общеобразовательных стандартов реализуемых специальностей, которая включает в себя: главный учебный корпус (ГУК); административно-учебный корпус (АУК), главный административный корпус (ГАК); 2 спортивных зала общей площадью; многофункциональную спортивную площадку, теннисный корт общей площадью; общежитие – Дом студентов (ДС).

Академиялық саясатты әзірлеу үшін сыртқы және ішкі бәсекелестік ортадағы позицияларды анықтау маңызды орынға ие.

1. ХБК әлемдік білім беру кеңістігіне ену үшін жақсы алғышарттарға ие. Оқытушылар мен білім алушылардың оқу қызметін, ғылыми және шығармашылық жұмыстарын Германия, Жапония, Оңтүстік Корея, Ресей, Болгария, Польша, Италия, Испания, Чехия, Түркия, Литва, Қытай және басқа елдердің университеттері жоғары бағалайды.
Университет оқытушылары, қызметкерлері мен білім алушылары халықаралық ғылыми-зерттеу және білім беру бағдарламаларына, шығармашылық көрмелер мен конкурстарға, халықаралық ұйымдар мен орталықтардың қызметіне белсенді қатысады.

Эрфурт қолданбалы зерттеулер университетімен (Германия), Ebz Business School GmbH (Германия), Заманауи білім беру және зерттеу институтымен (Бельгия), «La Sapienza» университетімен (Италия), Бари политехникалық университетімен (Италия), Флоренция университетімен (Италия), Валенсия Политехникалық Университетімен (Испания), халықаралық Барселонадағы Каталония университеті (Испания), Будапешт технологиялар және экономика университеті (Венгрия), Батыс Венгрия университеті, Будапешт астаналық университеті (Венгрия), Люблин технологиялық университеті (Польша), Белосток технологиялық университеті (Польша), Честохов политехникалық университеті (Польша), Краков технологиялық университеті (Польша), София сәулет, құрылыс және геодезия университеті (Болгария), Варна Еркін Университеті «Chernorizets Hrabar» (Болгария), Каунас технологиялар колледжі (Литва), Вильнюс технологиялар колледжі (Литва), Рига техникалық университеті (Латвия), Эстония өнер академиясы, ческебудеевицедегі технологиялар және бизнес институты (Прага), Герге Асаки атындағы ясск техникалық университеті (Румыния), Ариэль университеті (Израиль), Йылдыз техникалық университеті (Түркия), Alanya Alaaddin Keykubat университеті (Түркия), Ақдениз университеті (Түркия), Сакария университеті (Түркия), Кастамону университеті(Түркия), Сеул университеті (Оңтүстік Корея), университеттің Инжиниринг колледжі Dong-А (Оңтүстік Корея), Корея ұлттық көлік университеті (Оңтүстік Корея), Сага университеті (Жапония), Хачинохе технологиялық институты (Жапония), Чанган университеті (ҚХР) және ТМД елдерінен басқа да жетекші жоғары оқу орындары.

ХБК жетекші архитектуралық-көркемдік халықаралық қауымдастықтар мен қорлардың қатарына кіреді, олардың ішінде ТМД құрылыс ЖОО қауымдастығы (АСВ, Мәскеу қ.), сәулет біліміне жәрдемдесу ұйымдарының халықаралық бірлестігі (МООСАО, Мәскеу қ.), Ромуальдо дель Бианко қоры (Италия, Флоренция қ.), Түркі әлемінің сәулетшілері мен инженерлері Одағы (Түркия), Американдық колледждер мен университеттер қауымдастығы (АҚШ) және т.б. 2010 жылдың қыркүйегінде ХБК Университеттердің Ұлы Хартиясына (Magna Charta Universitatum) қол қойды.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің рейтингі бойынша ол сәулет, дизайн және құрылыс бейіндері мамандықтары тобында жетекші орын алады. НКАОКА бағалауы бойынша ХБК Қазақстанның ең беделді көпсалалы 9 ЖОО тобына жатады.
ХБК-тың рейтингтердегі жоғары орны Қазақстанның сын-қатері бірқатар жағдайларға байланысты. Университет – шығармашылық саласында кәсіпқойларды – сәулетшілер мен дизайнерлерді даярлаудың өңірлік көп деңгейлі жүйесін іске асыру бойынша еліміздегі көшбасшы. Тиісті оқу-әдістемелік бірлестіктердегі қызмет, жаңа мемлекеттік білім беру стандарттарын әзірлеу арқылы Қазақстандағы сәулет-көркемдік білім беру мазмұнына белсенді әсер етеді. Елімізде алғаш рет сәулет және экономика, сәулет және информатика қиылысында инновациялық бағдарламалар бойынша мамандар даярлауды жүзеге асырады. Техникалық жоғары оқу орындарының арасында бірінші болып студенттердің білім сапасын рейтингтік бағалау жүйесі енгізілді.
ХБК-Қазақстанның сәулет-көркемдік білім беру, ғылым және өнер орталығы. Оның тиімді геосаяси жағдайы бар: ол Еуропа мен Азия шекарасында, Алматыда Шығыс пен Батыстың экономикалық, мәдени және басқа байланыстарының фокусы ретінде орналасқан.
Университеттің сыртқы ортада орналасуының бәсекелестік артықшылықтарымен қатар бірқатар қауіптерді ескеру қажет:
1) университеттің талантты түлектері құрған компаниялардың кәсіптік білім беру, жобалау-Шығармашылық қызметтер нарығынан ЖОО-ны вытыстыруы;
2) дамудағы басымдықтарды өзгерту қажеттілігін туғызатын экономикадағы дағдарыс пен тұрақсыздық;
3) білім беруді жаһандандыру және жоғары оқу орындарының бәсекелестігін күшейту, оның ішінде халықаралық деңгейде;
4) еңбек нарығындағы өзгерістерге байланысты жұмыс берушілердің мүдделерін әлсірету.

2. ХБК-тың ішкі ортасы белгілі бір бәсекелестік артықшылықтар мен мүмкіндіктермен, корпоративтік құндылықтармен, басқару мен экономикалық қатынастарды ұйымдастырудың ерекшеліктерімен сипатталады.
Университеттің ішкі ортасы келесі негізгі бәсекелестік артықшылықтар мен мүмкіндіктерге ие:
-сәулетшілерді, дизайнерлерді, құрылысшыларды, технологтарды, экономист-менеджерлерді, геодезистерді, журналистерді, халықаралық, тілтанушыларды, заңгерлерді және т. б. даярлаудың негізгі және қосымша бағдарламаларының кең ауқымын іске асыру.;
– шығармашылық тұрғыдан белсенді жеке тұлғалардың бакалаврларын, магистрлері мен докторларын даярлаудың жоғары деңгейі; – жоғары білікті кадрлар құрамы: оқытушылардың 60% – дан астамының ғылыми дәрежелері мен атақтары бар, шығармашылық одақтардың мүшелері, үлкен жұмыс өтілі бар өндірістік қызметкерлер болып табылады;
– нақты жобалау мен құрылысты жүзеге асыратын оқытушылардың жоғары шығармашылық әлеуеті; – жаңа технологияларды қарқынды игеру және дамыту, оның ішінде сәулет және қала құрылысындағы Стратегиялық жоспарлау технологиясы;
– шығармашылық клубтар мен студиялар, құрылыс отрядтары, спорт секциялары желісі табысты дамып келе жатқан кәсіптік білім мен тәрбие бірлігі тұжырымдамасын іске асыру.
ХБК басқару жүйесі әкімшілік басқару мен өзін-өзі басқарудың бірлігіне негізделген (факультет ұжымдарының, кеңестердің, конференциялар мен семинарлардың шешімдері).

Ұжымдық шешімдер қабылдау оларды орындау тиімділігін арттырады.

ХБК-тың стратегиялық жоспары оқытушылар, қызметкерлер мен білім алушылар ұжымы оны іске асыру негізінде университетті басқару жүйесін жетілдіруді көздейді.

Экономикалық қатынастардың жеті негізгі ерекшелігі бар:
1) Шаруашылық есеп қызметтері және қосымша табыс табу мүмкіндіктері белсенді дамуда;
2) қаражаттың едәуір көлемі докторанттардың жалақысына субсидиялауға, стипендияларына үстемеақыларға және білім алушыларды әлеуметтік қорғауға жіберіледі;
3) білім алушылар мен оқытушылардың түрлі конкурстар мен көрмелерге, сондай-ақ басқа да іс-шараларға қатысуына байланысты шығындары едәуір көлемде өтеледі;
4) студенттік өзін-өзі басқару органдарының қызметіне және аудиториядан тыс жұмыстарға қаржылық қолдау көрсетіледі;
5) айтарлықтай көлемде ғимараттар мен оқу-зертханалық кешендерді жөндеуге және жабдықтауға қаражат жіберіледі;
7) факультеттер мен бөлімшелердің оқу-әдістемелік жұмысын ынталандыру қоры құрылды;
8) студенттер мен түлектерді жұмысқа орналастыру бойынша ауқымды іс-шаралар кешені іске асырылады.

Сонымен бірге ішкі орта келесі қауіптермен сипатталады:
1) ЖОО педагогикалық құрамының «қартаюы»;
2) білім алушылар мен қызметкерлерді әлеуметтік қорғауға едәуір бөлігін бөлуге байланысты инфрақұрылымды және материалдық-техникалық базаны дамытуға ақшалай қаражатты төмендету

Бакалавриат / магистратура студенттері үшін:

Оқу ақысын төлеу мерзіміне дейін жылдық алдын ала төлеу кезінде (15 шілде) – бір жылдық оқу жылына 5% ;
Бір отбасынан шыққан 2 және одан да көп баланы оқыту үшін ақы төлеген кезде-әрбір бала үшін барлық оқу кезеңіне 5% ;
ХБК аффилиирленген білім беру мекемелерінің түлектеріне үздіксіз білім беруді ескере отырып-бүкіл оқу кезеңіне 10% ;
Қызметкерлердің балаларына, ата-аналардың жұмыс өтілі 1 жылдан астам болуы керек – бүкіл оқу кезеңінде 7% ;
Оқу ақысын төлеуге мүмкіндігі жоқ ерекше дарынды студенттер «Scholarships» корпорациясының бір семестрге 50% – дан 100% – ға дейінгі гранттарына үміткер бола алады;
ХБК қабылдау комиссиясына белсенді қатысқан студенттер-бір жылдық оқуға 50%.

  • Бакалавриатқа түсетін талапкерлер үшін:

    «DA VINCI CODE» және «AMERICAN EDUCATION CHALLENGE» олимпиадаларының жеңімпаздары үшін-бүкіл оқу кезеңіне 100% жеңілдік;
    «DA VINCI CODE» және «AMERICAN EDUCATION CHALLENGE» Олимпиадаларының жүлдегерлері үшін-1,2 жылға 100% жеңілдік;
    «AMERICAN education CHALLENGE» олимпиадасына қатысушыларға-оқудың бірінші жылына 10% ;
    ХОК дайындық курстарына кемінде 3 ай қатысқан талапкерлерге-оқудың бірінші жылына 5% жеңілдік;
    Жоғары білім базасында (ҚазБСҚА) қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, күндізгі қысқартылған оқыту нысанына түсушілер үшін-бір оқу жылына 250 000 теңге;
    Жоғары білім (ҚАУ) базасында қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, күндізгі қысқартылған оқыту нысанына түсушілер үшін-бір оқу жылына 290 000 теңге;
    ҰБТ ұпайлары бойынша жеңілдіктер – оқудың бірінші жылына 15% – дан 100% – ға дейін.

    Магистратура білім алушылары үшін:

    Барлық оқу кезеңіне 10% үздік дипломы бар басқа жоғары оқу орындарының түлектеріне;
    Білім беру мекемелерінде кемінде 2 жыл жұмыс өтілі бар штаттық қызметкерлерге

    МОК – 25% на весь период обучения.

1. Тұтынушылар мен тапсырыс берушілердің талаптары мен күтулерін міндетті есепке алу, талапкерлердің, білім алушылар мен олардың ата-аналарының, мемлекеттік органдардың және басқа да стейкхолдерлердің сенімін арттыру.
2. Барлық білім алушыларға сапалы және қолжетімді білім алу үшін тең мүмкіндіктер беріледі, білім алушыларға қатысты кемсітушіліктің кез келген түріне жол берілмейді.
3. Білім алушыларға элективті пәндерді таңдау және жеке кабинет арқылы өз үлгерімін бақылау мүмкіндігін қамтамасыз ету арқылы оқытудың жеке траекториясын таңдау және қажетті дағдыларды дамыту кезінде академиялық еркіндік беріледі.
4. Университеттің білім алушылары мен қызметкерлері үшін әлеуметтік пакет (жеңілдіктер, Стипендиялар, түрлі қызмет түрлері бойынша көтермелеулер және т.б.) қамтамасыз етіледі.
5. Академиялық адалдық және сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік.
6. Мамандарды даярлау сапасының кепілді деңгейін қамтамасыз етуге мынадай іс-шаралармен қол жеткізіледі:
– білім беру сапасын қамтамасыз етудің ішкі жүйесін құру;
– жұмыс берушілердің, білім алушылардың пікірлері мен сұраныстарын және әлемдік тәжірибені зерделеу негізінде барлық білім беру бағдарламалары бойынша білім беру мазмұнын жетілдіру;
– білім берудің барлық деңгейлерінде оқуда студенттердің шоғырлануы;
– жұмыс берушілермен тиімді өзара іс-қимыл жасау; – білім беру бағдарламаларына тәуелсіз сыртқы баға алу;
– электрондық білім беру және ғылыми ресурстарға негізделген ақпараттық ортада жұмыс істеу, тиісті ақпараттық жүйелерді пайдалану үшін оқытушылар мен қызметкерлердің біліктілігін, оның ішінде АКТ құзыреттерін арттыруды қамтамасыз ету;
– жас оқытушылар мен ғалымдарды ЖОО-да бекіту және олардың шығармашылық өсуі мақсатында әлеуметтік қолдау;
– дайындық бейіні бойынша заманауи оқу әдебиеттері мен монографияларды басып шығару;
– оқытушылардың ғылыми-әдістемелік зерттеулерінің нәтижелерін оқу процесіне енгізу; – үш тілді білім беруді енгізу;
– білім беру технологияларын және білім алушылардың білім сапасын бағалау әдістемесін енгізу;
– білім алушылар мен оқытушылардың академиялық ұтқырлығын дамыту;
– шетелдік жоғары оқу орындарында оқу және тағылымдамадан өту мүмкіндігін ұсыну;
– қос дипломды білім беру бағдарламаларын енгізу;
– тәлімгерлік және тәжірибені жас оқытушыларға беру институтының Тиімді қызметі;
-оқытушылар мен қызметкерлер үшін оқу процесінің және ғылыми зерттеулердің сапасын жетілдіру, оқытудың жаңа технологияларын енгізу, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ұйымдастыру, өткізу, енгізу және коммерцияландыру (көтермелеу, қолдау және т. б.) үшін жағдайлар жасау;
– білім алушылардың шығармашылық, ғылыми, Кәсіпкерлік және жеке дамуы үшін жағдай жасау;
– оқыту формасы мен тілін таңдаудың дербес құқығын сақтау, оқыту үшін қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалану;
– жазғы семестрді ұйымдастыру; – білім алушылар мен оқытушыларды өмір бойы үздіксіз оқыту жүйесімен қамтамасыз ету (life-long learning);
– студенттік өзін-өзі басқаруды және ЖОО-да студенттік өмірдің барлық түрлерін дамыту;
– халықтың әлеуметтік осал топтарынан білім алушыларды, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі адамдарды қолдаудың түрлі нысандары түріндегі ЖОО-ның әлеуметтік жауапкершілігі;
– апелляцияға құқықтарды қамтамасыз ету, ЖОО басшысына жеке қабылдау;
– тегін медициналық қызмет көрсету; – түлектерді жұмысқа орналастыруды ұйымдастыру;
– қазіргі заманғы стандарттардың талаптарына сәйкес сапа менеджменті жүйесін жүргізу;
– университет қызметінің ашықтығы мен ашықтығын қамтамасыз ету бойынша алдын алу рәсімдерін жүргізу және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шараларды сақтау, оқу жетістіктерінің тұрақты мониторингі, білім алушылардың ағымдағы және қорытынды аттестаттауларын, сондай-ақ оқытушылардың ғылыми және әдістемелік өнімдерін плагиат мәніне тексеру арқылы академиялық адалдықты сақтау;
– университеттегі академиялық процесті ұйымдастыруды жүйелі талдау және туындаған мәселелерді шешу және кемшіліктерді жою;
– білім беру процесін ұйымдастыруды реттейтін және бақылайтын жүйелерді автоматтандыру;
– ақпараттық-кітапханалық және ақпараттық-телекоммуникациялық сервистің білім алушылары үшін қамтамасыз ету деңгейін арттыру және қолжетімділігін жақсарту, электрондық кітапхананың функцияларын кеңейту және электрондық деректер базасы арқылы білім алушылардың толық мәтінді оқу материалдарына қолжетімділігін қамтамасыз ету;
– ақпараттық ашықтық..
 

1. Білім беру сапасына кепілдік берудің ішкі жүйесі: жүйелілік, жан-жақтылық және бейімділік қағидаттарын ескере отырып қалыптастырылады.
Университеттің қызметі жоспарлау және басқару процестерін ғана емес, сонымен қатар бағалау, жақсарту және сапаны қамтамасыз ету процестерін де қамтиды. Жалпы жүйенің элементтері өзара байланысты, бірін-бірі толықтырады, процестердің ашықтығын қамтамасыз етеді. ЖОО қызметі бойынша іс-шараларды әзірлеуге, жүйелеуге, орындауға және жақсартуға тек басшылық қана емес, сонымен қатар профессор-оқытушылар құрамы, білім алушылар мен қызметкерлер де қосылады.
Сапа кепілдігі жүйесі барлық деңгейлерді қамтиды және барлық мүдделі тараптардың (білім алушылар, ЖОО басшылығы, жұмыс берушілер, мемлекет, қоғам) талаптарына жауап береді.
Білім беру сапасына кепілдік берудің ішкі жүйелері түсінікті, ыңғайлы және іске асыруда қол жетімді және мүдделі тараптар, оның ішінде білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін органдар ұсынған жаңа талаптарға оңай бейімделеді.
2. ХБК сапасын ішкі қамтамасыз ету жүйесі ұйымдық құрылымның, рәсімдердің, процестер мен ресурстардың жиынтығы ретінде ұсынылатын білім беру қызметтерінің белгіленген талаптарға сәйкестігін қамтамасыз ететін жұмыстарды орындаудың құжатталған қағидаларын, сапаны басқару нысандары мен әдістерін қамтитын ЖОО-ның сапаны жалпы басқаруды жүзеге асыру үшін қажетті регламенттеуші құжаттарын әзірлеуді білдіреді.
ХБК-та жоғары оқу орны қызметінің барлық түрлерінің сапалық көрсеткіштерін арттыруға бағытталған сапа менеджменті жүйесі табысты жұмыс істейді. Менеджмент жүйесін жетілдіру, яғни ресурстарды басқару жүйелері (адами, қаржылық, техникалық және т.б.) білім сапасы мен университеттің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға, академиялық және стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуге мүмкіндік береді.
ХБК-тың әлемдік ғылыми-білім беру кеңістігіне кіруіне ISO 9000 сериясының халықаралық стандарттары негізінде «білім беру қызметі мен мамандарды даярлау сапасының менеджменті жүйесін» енгізу және қолдау ықпал етеді. 2005 жылғы қарашада халықаралық сертификаттау аудиті өткізілді, оның нәтижелері бойынша Moody International Certification (Ұлыбритания) компаниясы 2005 жылғы 22 желтоқсандағы № 40068 СМЖ сертификатын берді.
3. Құрылымдық бөлімшелер бойынша басшылық құжаттардың функционалдығы, олардың басқаруды қамтамасыз ету үшін өкілеттіктері мен жауапкершілігі ішкі нормативтік құжаттамамен (ішкі тәртіп ережелері, регламенттер, ережелер, лауазымдық нұсқаулықтар және т.б.) айқындалады.

Жалғасын мына жерден оқи аласыз.

«Пандемия кезеңінде білім беру ұйымдарында, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған ұйымдарда COVID-19 коронавирустық инфекциясының таралуына жол бермеу жөніндегі шараларды күшейту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 14 наурыздағы №108 бұйрығын орындау үшін академиялық саясатқа осы бөлім енгізілді.
Оқу процесі мен практика регламентінде ҚР Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 20 наурыздағы № 137 бұйрығымен бекітілген «қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларына» сәйкес қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру тәртібін айқындайтын ереже бар.
ХБК – та қашықтықтан білім беру технологияларын (бұдан әрі – ҚБТ) іске асыру желілік технология бойынша жүзеге асырылады-бұл оқу-әдістемелік материалдармен қамтамасыз етуді, тыңдаушылардың тьютормен және бір-бірімен интерактивті өзара іс-қимыл нысандарын, сондай-ақ Интернет желісін пайдалану негізінде оқу процесін әкімшілендіруді қамтитын технология.
ХБК-та ақпараттық – білім беру порталы бар-ҚБТ бойынша білім беру процесін ұйымдастыруға мүмкіндік беретін Әкімшілік-академиялық оқу-әдістемелік ақпаратты қамтитын ақпараттық ресурстар мен Интернет сервистерінің жүйелі-ұйымдастырылған өзара байланысты жиынтығы (http://elearning.kau.kz және http://elearning.kazgasa.kz).
Білім беру порталы Moodle ақпараттық жүйесінде жұмыс істейді (ағылш. Modular Object Oriented Dynamic Learning Environment) (бұдан әрі – Moodle АЖ) – модульдік Объектіге бағдарланған Динамикалық оқу ортасы. Moodle-бұл тьюторлар мен студенттер арасындағы өзара әрекеттесуді ұйымдастыруға, сондай-ақ дәстүрлі қашықтықтан оқыту курстарын ұйымдастыруға бағытталған сайт мазмұнын басқару жүйесі (Content Management System CMS). Бұл тегін таратылатын бағдарламалық жасақтама өзінің функционалдығы, үйренудің қарапайымдылығы және пайдаланудың қарапайымдылығы бойынша пайдаланушылардың eLearning жүйелеріне қойылатын талаптарының көпшілігін қанағаттандырады. Мұндай e-learning жүйелері көбінесе оқытуды басқару жүйелері (Learning Management Systems – LMS) немесе виртуалды Білім беру орталары (Virtual Learning Environments – VLE) деп аталады.

Moodle АЖ-әрбір оқытушының өз сабақ түрлері бойынша жеке онлайн курстарын әзірлеуге арналған аспаптық орта. Moodle АЖ курстары-бұл оқытушылар орналастыратын ақпараттық ресурстар, содан кейін студенттер тиісті қол жеткізу құқығына ие бола отырып, курсқа жазыла алады және онымен жұмыс істей алады: ақпараттық материалдарды зерделеу, семинарларға, талқылауларға қатысу, тестілеуден өту және т.б. жүйе университеттің барлық нақты оқиғалары мен процестерін көрсететін орталықтандырылған мәліметтер базасына ие.

Жалғасы мұнда оқи аласыз.